Založ si blog

Je to možné?

Včera poobede som sa vybrala do mesta. Stojím na zastávke a náhle zastaví auto, vodička otvorí okienko a s úsmevom na tvári sa spýta: „Idete do mesta? Odveziem Vás“. Kým som sa zmohla sa slovo, otvárala dvere a ja som prekvapená nastúpila do auta. „Dobrý deň, my sa poznáme?“ pýtam sa ja. Nepoznali sme sa, po ceste som sa dozvedela, že zastavila preto, že vonku je horúco a tak usúdila, že mi to dobre padne. A naozaj mi to padlo veľmi dobre, ani nie tak kvôli tomu, že bolo vonku horúco, naraz som mala dobrú náladu a aj po vystúpení som sa dlho usmievala ešte aj v obchode (asi zvláštne), až sa ma jedna paní spýtala čo mi je smiešne. Pre mňa to bol neskutočný až neuveriteľný zážitok. Prečo?

Človek sa dnes pohybuje v anonymnom svete, nikto si nikoho nevšíma. Stačí príklad z dopravných prostriedkov, keď žena alebo muž v mojom veku nastúpi (podotýkam, že už cestujem v MHD zadarmo). Je tam skupina ľudí, ktorí sa tvária, že vás nevidia, potom skupina, ktorých to absolútne nezajíma a len tu a tam sa nájde niekto, kto vám uvoľní miesto. A to v MHD nezriedka sedia aj chudáčikovia unavené detičky, nie škôlkári ale riadni školáci, ktorých reflexy pri prípadnom prudkom brzdení autobusu by boli určite rýchlejšie ako u dôchodcov, takže i riziko prípadného úrazu by bolo menšie. A nad nimi stoja ich ustráchané mamičky (to už je ale otázka výchovy, úcta k starším a pod.)

Díky, díky za ten včerajší zážitok.

Zoznam zlacnených potravín

01.10.2015

Naši „vyvolení“ dnes pokračujú v debate na pôde Národnej rady o znížení DPH na základné potraviny o 10%. Minister financií P.Kažimír tvrdí – „ Trafili sme naozaj základné potraviny z pohľadu ich obľúbenosti a periodicity nákupu, pretože ich nižšia cena bude pozitívnejšie vplývať na nižšie príjmové skupiny ako na vyššie“. Všetci, ktorí si zoznam [...]

Dva rôzne svety

13.09.2015

Pri pohľade na fotografie, uverejnené dnes v denníkoch z dvoch akcií, ktoré sa konali včera v Bratislave v ten istý čas, vidíte úplne iné svety. Pochod na SNP proti islamizácii v žiadnom prípade nie je moja srdcová záležitosť, z foto však vidno, že sa nič nezmenilo, heslá, zachmúrené až nahnevané pohľady, veľa mužov – holé hlavy a hrubé krky, patrične [...]

Robíme pre ľudí – chlieb a hry

10.09.2015

Predvolebná kampaň pre mnohé strany už je v plnom prúde, v Bratislave sa na vás zo všetkých strán pozerajú politici na reklamných pútačoch s rôznymi nápismi, pri ceste dopravným prostriedkom to ani nestihnete čítať. Premiér prestavuje svoje balíčky už od konca minulého roku (dôchodcovia zadarmo vo vlakoch), v Bratislave som jeho bilbordy zatiaľ nepostrehla. Cestujem [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 19
Celková čítanosť: 77314x
Priemerná čítanosť článkov: 4069x

Autor blogu

Kategórie